Long time ago

Ja som sagt de va ett tag sen ja skrev nu, men har haft fullt upp med ungar och annat smått å gott!

Min helg har varit mer än bra, fredagen spenderade jag hemma med mammsen och wilda med film och annat gotti till!
Lördagen började med dop :) sen vidare till systemet för en lugnt vin kväll med Fredrica trodde jag, men nej de vart 8 bussen in till sthlm för en sjukt rolig utgång på the bridge, å ja kan lova er fan vilken träningsverk ja har nu... ååååh!!! dumt å klaga!!
Söndagen var en riktig SLAPP DAG hemma i soffan!


Veckan har börjat lungt, är barnvakt i dag åt lillpluttan som är hemma å e förkyld..
I morron och på fredag blir det jobbilejobb på dagis ( Igelkotten) annars e torsdagen oplanerad, så har rätt fullt ändå...
Sitter även och väntar på svar från olika jobb ja sökt, men dom är inte snabba inte...

Helgen får gärna komma lite fortare då jag har hela helgen planerad med, fredag blir en kväll med Lina, vin och en massa prat <3
Lördag blir en grillfest med underbart folk hemma hos Fredrica min vän, med god mat, änu mer vin och massa massa prat å gamla minnen som säkert kommer pratas om!

Livet leker med andra ord! lovely <3

Nej nu ska ja försöka slita mig från datorn, för här ska de handlas dammsugare så ja kan börja slava igen, så måste hinna in i duschen först !! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0