Jobbelijobbjobb

Onsdagen & Torsdagen:

Fick ett telefonsamtal från fritids i onsdags efter middag när ja var på väg till täby med lillsyrran, så då blev de några inbokade dagar på fritids tors-fre denna vecka å fre nästa vecka! nog om det nu...
Jag och lillen gick och tog en fika och kolla i affärerna, å måste säga de man blir ju bra sugen på alla höstkläder som kommit, alla mysiga koftor, tröjor osv.. ååååh villl ha vill ha vill ha!!!! får bli lite när lönen kommer skulle ja tro :)

Torsdagen började bra, vakna upp vid nio och gjorde mig i ordning för att sen åka in till norrtälje med Fredrica för liite sällskap innan ja skulle till jobbet!
Väl på jobbet 12.30 vart det lite prat sen pricka av allla barnen innan de va dax att gå ut å leka på skolgården, nåja vi hann väl vara ute kanske i 20 min innan de braka till och de börja regna, då vart de spel å pyssel inne!!
va en rolig dag på fritids med monopol och annat roligt, innan de va dax för mig att sluta bär klockan slog halv 5...
Hem till mamma packa allt som skulle ha med mig till båten idag...
Sen va de hem för att mysa lite med räkor, aoli , ostar & kex med mkt trevligt sällskap! sen vart de yatzy mys i sängen innan vi båda slockna som två stockar i sängen vi 23.00!


God morron!
Här sitter ja vaken sen kl. 7.00, när ja egentigen hade kunnat sovigt som en liten prinsessa fram till 11...
Men ni sitter ja här i sängen i alla fall och fått i mig lite frukost å kollar på rederiet, spännande spännande!!
Blir nog mys nån timme till i sängen, sen är de dax att gå upp och klä på sig å packa lite å sen åka vidare till fritids och alla barnen!
slutar vid 15.00 då står mamma säkert tutandes utanför jobbet och väntar, för här ska de åkas cinderella idag, va meningen att min hytt skulle va full men blir bara ja tyvärr :( men men de finns säkert massa roligt folk på båten!!
nej nu ska ja återgå till rederiet och min mysa säng.....








see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0